Reklamacje w sklepie internetowym

W naszym sklepie internetowym dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty spełniały najwyższe standardy jakości. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu produkt zakupiony w naszym sklepie okaże się wadliwy, przysługuje Ci prawo do reklamacji.

Reklamacje można zgłaszać w ciągu 2 lat od momentu otrzymania produktu. Wszelkie wnioski rozpatrujemy jak najszybciej, a odpowiedzi udzielamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku uznania reklamacji możesz wybrać wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.

Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny dostępny do pobrania poniżej i wyślij go na nasz adres e-mail wraz z opisem problemu oraz zdjęciami uszkodzonego produktu. Możesz również wysłać zgłoszenie tradycyjną pocztą na adres podany w zakładce „Kontakt”.

Formularz reklamacyjny do pobrania: Kliknij tutaj, aby pobrać formularz reklamacyjny

Pamiętaj, że w przypadku reklamacji koszty zwrotu wadliwego towaru pokrywa nasz sklep. Zamów kuriera w dogodnym terminie, a my zwrócimy koszt przesyłki po uznaniu reklamacji. 

[BANER-WZ]